| |
moni67a | 15.03.2012 19:02:27 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #893764 Od: 2011-12-1
Ilość edycji wpisu: 1 | Czy był ktoś 10.03 na seminarium u J. Olszewskiego? Jeżeli tak to co było jakie wymagania do zaliczenia na II sem ma nasz promotor i jakie terminy podał bo w tym naszym obowiązkowym niby zeszycie nie bardzo chyba mam zapisane |
| |
Electra | 27.04.2024 19:08:09 |
|
|
| |
Aneczka | 15.03.2012 19:29:18 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 68 #893799 Od: 2011-10-29
Ilość edycji wpisu: 1 | Co prawda nie byłam na SEM 10.03 u prof. Olszewskiego, w zeszycie też widnieje tylko pierwsze dwa spotkania...i właśnie wśród moich zapisów na zaliczenie SEM w semestrze letnim znajduje się: - 2 referaty oddane i przedstawione (z tego co wiem pierwszy należy mieć już na najbliższym SEM, które będzie pod koniec marca) -plan pracy -plan badań -bibliografia -baza danych z internetu - literatura prawnicza Jeśli Ktoś ma inaczej zapisane to proszę podać... do referatów były także podawane wymogi... :-/ |
| |
Iwka | 15.03.2012 21:06:28 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 109 #893898 Od: 2011-11-19
| Z tego co się orientuję 10.03 nie było żadnego seminarium, co prawda na tablicy była podana godzina, ale to chodziło raczej o dyżur promotora dla osób, które potrzebowały uzyskać zaliczenie z 1 semestru. Na zaliczenie 2 semestru trzeba oddać te materiały o których wspomniała koleżanka wyżej. Byłam wczoraj u profesora i najbliższe seminarium odbędzie się 31 marca na naszym najbliższym zjeździe, wtedy też będziemy referować 1 referat. |
| |
moni67a | 16.03.2012 07:41:55 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #894138 Od: 2011-12-1
| oki dziewczyny dzięki wielkie\. A jak wam idzie z tymi pracami macie juz cos przygotowane do promotora wiem jeszcze że konspekty trzeba napisać. I mam pytanie te konspekty pewnie do tych referatów? |
| |
Aneczka | 16.03.2012 10:49:51 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 68 #894232 Od: 2011-10-29
Ilość edycji wpisu: 1 | Przykładowo Ja jeszcze nic nie mam i wogole nie ogarniam tej taktyki prof... Większość u innych promotorów mają już zaakceptowane tematy, plany pracy, do końca semestru letniego mają mieć napisane pierwsze rozdziały prac, a My zamiast zajmować się tym, co trzeba trzeba to będziemy tracić czas na jakieś referaty, które za chwile pojdą w kosz!!! SZOK!!! |
| |
dido | 16.03.2012 20:33:03 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 19 #894815 Od: 2012-1-29
| no własnie po co to wogole jest traktowane i oznaczane w tabelkach jako seminarium, jak w pokoju 17 sa tylko konsultacje;/ i moglby mi ktos dobrego serduszka ;p powiedziec ten plan pracy i plan badan, który stanowi dla mnie zagadke ;p to juz do pracy magisterskiej tak? a nie do tych referatow juz, bo zgadzam sie z poprzedniczka tracimy tylko czas na pierdoly zamiast juz pisac prace, i moznaby sie wczesniej bronic to pewnie na samym koncu sie bedziemy bronic ;/;/ i ciekawe jeszcze z jakim wynikiem jak nasz pan prof. widac ze wymaga cudow. |
| |
Aneczka | 16.03.2012 20:57:42 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 68 #894855 Od: 2011-10-29
| Wiesz co, Ja gdy byłam zaliczać SEM w p.17 z powitaniem "Jestem seminarzystką"... lol: to pytałam wtedy w jaki kierunek mamy uderzyc podczas pisania tych referacików, bo np zakres którym prof. leciał na pierwszym, czy drugim spotkaniu kompletnie mnie nie interere, więc mniej wiecej powiedziałam o czym chciałabym pisać... o dziwo prof... ułożył mi przykładowe tematy... no i powiedział, gdy zapytałam, że mogę napisać referat na temat, ktory będzie także tematem pracy mgr ...to bedzie wtedy taki wstęp cząstkowy do tematu... a więc można iść w tym kierunku już pracy dyplomowej A DRUGI REFERAT to już bez dwóch zdań TOTALNA STRATA CZASU!!!! |
| |
dido | 17.03.2012 12:47:04 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 19 #895253 Od: 2012-1-29
| a ten plań badań to o co to chodzi? przecież ja żadnych ankiet nie robiłam jeżeli ktoś coś więcej rozumie z tego co pan prof. mowi to prosze podzielcie sie tym |
| |
Iwka | 17.03.2012 15:35:19 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 109 #895344 Od: 2011-11-19
| Chyba do końca nikt nie wie o co mu chodzi;D ja narazie robię sam referat.. jak wyznaczy dokładny termin podawania tytułu pracy mgr to bede sie martwic planem pracy i planem badan.. Teraz skupiam sie na referatch ;p |
| |
dido | 21.03.2012 12:50:31 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 19 #899157 Od: 2012-1-29
| heh to miło, że sama nie jestem czyli rozumiem na 31.03 mamy mieć przygotowany jeden referat (znaczy ten konspekt) i mniej więcej umieć go opowiedzieć, a drugi narazie nie? to nie jest az tak zle ;p ale strata czasu w dalszym ciagu, aha i tak w ogole to ja tych baz danych szukam i szukam i znalezc nie moge, takze z tym tez widze problem;p |
| |
anka | 28.03.2012 17:37:51 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 28 #905870 Od: 2011-11-21
| ktoś tu pisał że seminarium jest 31.03, a w wątku 'seminaria 2011/2012' wyczytałam, że jest ono 1.04 w godz 15.00-16.00, czyli w końcu jak? Orientuje się ktoś? |
| |
Electra | 27.04.2024 19:08:09 |
|
|
| |
Iwka | 28.03.2012 21:03:04 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 109 #906076 Od: 2011-11-19
| ja pisałam o 31.03 bo tak dr mówił jak byłam u niego na konsultacjach.. ale skoro na tablicy ogłoszeń jest napisane, że .01.04 to pewnie jest w niedziele |
| |
moni67a | 29.03.2012 18:40:46 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #906787 Od: 2011-12-1
| ja mam pytanie jak piszecie ten referat i konspekt. i ile stron ma mieć referat ( i czy macie coś wypunktowane w tym referacie czy tylko jednym ciągiem pisane) a ile konspekt jak to ma w ogóle wyglądać. |
| |
Aneczka | 29.03.2012 19:54:48 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 68 #906859 Od: 2011-10-29
| No właśnie, jak piszecie, bo może człowiek zacząłby cos myslec nad tymi .... referatami, skoro "wspaniały" prof. ma tak obszerną wiedzę w każdej dziedzinie, że nie wyrazi zgody, aby przepisać się do promotora drugiej specjalnosci!!! |
| |
Iwka | 29.03.2012 21:28:54 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 109 #906974 Od: 2011-11-19
Ilość edycji wpisu: 1 | ja jeszcze nie zaczęłam pisać, ale pewnie będę pisać jednym ciągiem tak jak to się zawsze pisało referaty co do stron to ja mam zapisane w zeszycie, że 2-3 strony.. szczerze wydaje mi się, że i tak większość osób nie będzie miała tego zrobione tak jak należy i do każdego referatu dr się czegoś czepi.. ale to nasz 1 referat u niego wiec myślę, że nie bedzie robił problemów, tylko powie żeby kolejny zrobić tak jak należy Poza tym z tego ocen nie będzie, ważne żeby oddać i dostać później zaliczenie |
| |
dido | 30.03.2012 11:42:22 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 19 #907293 Od: 2012-1-29
| czyli to nie miał być sam konspekt? :-P ja myślałam, że tylko sam konspekt napisać i te kserówki. to jeszcze mamy napisać normalnie referat na 2-3 strony tak? o kurcze ;p aha i może mi ktos napisać czy na tego 1.04 to faktycznie mamy tylko ten referat jeden tak? a ten plan pracy plan badan bazy danych i drugi referat to później tak? bo ja już zgłupiałam, żeby nie było że ktoś przyniesie jeden referat a będą osoby które wszystko i potem się na idiotów wyjdzie;d proszę o odp |
| |
dido | 30.03.2012 11:45:02 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 19 #907301 Od: 2012-1-29
| i faktycznie dobrze, że z tego ocen nie będzie |
| |
Iwka | 30.03.2012 12:51:00 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 109 #907344 Od: 2011-11-19
| najpierw 1 referat, ktory mial byc na marzec, z tym, ze w marcu seminarium nie bylo wiec troche sie to przesunęlo.. plan pracy i reszta to do czerwca bo wtedy zaliczenia beda.. zreszta jak mamy napisac plan pracy jak nawet tematow nie mamy ) |
| |
dido | 30.03.2012 15:10:10 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 19 #907398 Od: 2012-1-29
| to dziękuje bardzo za odpowiedź ;-) i do zobaczenia na seminarium może dowiemy się znowu czegoś ciekawego od pana prof. ;p;p |
| |
anka | 30.03.2012 16:02:46 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 28 #907422 Od: 2011-11-21
| Ja mam zapisane, że ten referat ma być w formie konspektu i ma zawierać około 15 pkt, ale nie wiem na pewno też się trochę w tym już gubię |
| |
Electra | 27.04.2024 19:08:09 |
|
|