OPRACOWANE PYTANIA
Pyt. 16 Czyny utrudniające wejście na rynek:

1) sprzedaż towarów lub usług poniżej kosztów ich wytworzenia lub świadczenia albo ich
odprzedaż poniżej kosztów zakupu w celu eliminacji innych przedsiębiorców (DUMPING);
2) nakłanianie osób trzecich do odmowy sprzedaży innym przedsiębiorcom albo niedokonywania
zakupu towarów lub usług od innych przedsiębiorców (BOJKOT);
3) rzeczowo nieuzasadnione, zróżnicowane traktowanie niektórych klientów (DYSKRYMINACJA);
4) pobieranie innych niż marża handlowa opłat za przyjęcie towaru do sprzedaży;
5) działanie mające na celu wymuszenie na klientach wyboru jako kontrahenta określonego przedsiębiorcy lub stwarzanie warunków umożliwiających podmiotom trzecim wymuszanie zakupu towaru lub usługi u określonego przedsiębiorcy.
6) sprzedaż bez marży handlowej (art.15 ust.3)
7)nieuczciwe znaki legitymacyjne (art.15 ust. 4)
8) przekupstwo (art.15a)
9) nieuczciwe naruszenia dostępu warunkowego (art.15b)


  PRZEJDŹ NA FORUM