| |
Tarab | 07.12.2011 17:04:21 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 426 #815057 Od: 2011-11-19
| Witam, Podaję wykaz Promotorów dla specjalności Organizacja pracy socjalnej
1. dr Z. Frączek 2. dr M. Gajda-Durlik 3. dr B. Lulek 4. dr L. Mac-Czarnik 5. dr B. Skoczyńska - Prokopowicz
Do jednego Promotora może się wpisać tylko 20 osób. POzdrawiam, Beata. |
| |
Electra | 10.05.2024 11:35:30 |
|
|
| |
Gosza | 07.12.2011 18:37:05 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 153 #815158 Od: 2011-10-26
| Kiedy OPS wybiera promotorów ? |
| |
Tarab | 07.12.2011 18:55:09 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 426 #815177 Od: 2011-11-19
| Informuję, że zapisy do Promotorów dla studentów I roku studiów niestacjonarnych drugiego stopnia (specjalność podstawowa) odbędą się u starostów w dniu 10.12.2011 (sobota) po zajęciach z „Funduszy strukturalnych, przygotowania i systemu finansowania projektów UE”
Finanse i Rachunkowość w PAiG - sala 120 bud. „A” przy ul. Cegielnianej 14
Organizacja Pracy Socjalnej - klub studencki bud. „A” przy ul. Cegielnianej 14
Administracja Wymiaru Sprawiedliwości i Prokuratury – sala 2.02 bud. „A” przy ul. Cegielnianej 14
W dniu 11.12.2011 (niedziela) po zajęciach z „ Funduszy strukturalnych, przygotowania i systemu finansowania projektów UE” Administracja Bezpieczeństwa Publicznego - sala gimnastyczna bud. „C” przy ul.Cegielnianej14 Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - sala 118 bud„A” przy ul.Cegielnianej14
W dniu 17.12.2011 (sobota) po zajęciach z „Historii myśli ustrojowo-administracyjnej i socjologiczno-ekonomicznej” Administracja publiczna - sala gimnastyczna bud. „C” przy ul.Cegielnianej14
Wpisu na listę do Promotora należy dokonać osobiście.
W wyjątkowych sytuacjach należy pisemnie upoważnić inną osobę podając w upoważnieniu nazwisko wybranego przez siebie Promotora.
Osoby, które nie dokonały wyboru w tym dniu będą mogły zapisać się na listę seminaryjną od dnia 13.12.2011r. (poniedziałek) lub od 19.12.2011r.(dla Administracji publicznej) w Dziekanacie studiów magisterskich, pok. nr 9. |
| |
Tarab | 07.12.2011 20:33:29 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 426 #815274 Od: 2011-11-19
Ilość edycji wpisu: 1 | Głowna starościna (J. Fień) proponuje wprowadzić losowanie kolejności wpisów na swoje listy. Jak się na to zapatrujecie? Pozdrawiam, Beata Szmiłyk |
| |
Magda | 07.12.2011 21:20:57 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 108 #815319 Od: 2011-10-18
| Tylko do specjalnosci wymiaru sprawiedliwosci i prokuratury |
| |
czarna666 | 07.12.2011 22:03:37 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 118 #815346 Od: 2011-10-18
| zna ktoś w/w promotorów bo mi te nazwiska nic nie mówią Może na OPS też zrobimy losowanie?? |
| |
k.s. | 08.12.2011 13:03:41 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 55 #815593 Od: 2011-10-19
| nie wiem czy jest sens robić losowanie... niech każdy wybierze sobie kogo uważa, ja osobiście nie jestem za losowaniem, mimo że nie znam promotorów. |
| |
k.s. | 08.12.2011 15:33:24 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 55 #815651 Od: 2011-10-19
| chodzi tylko i wyłącznie o możliwość kontynuacji pracy licencjackiej... nie każdemu promotorowi pasuje dany temat pracy. Dlatego lepiej wybrać sobie samemu promotora z danej specjalności |
| |
k.s. | 08.12.2011 15:44:08 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 55 #815657 Od: 2011-10-19
| to jest tylko i wyłącznie moje zdanie, podporządkuję się do większości |
| |
Tarab | 08.12.2011 15:50:58 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 426 #815660 Od: 2011-11-19
Ilość edycji wpisu: 1 | Myslę, że poniższe dane ułatwią wybór promotorów
1. dr Z. Frączek - Dr nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, specjalista z polityki społecznej, pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej i resocjalizacji, także wychowania przedszkolnego. 2. dr M. Gajda-Durlik (prawo administracyjne, postępowanie administracyjne)
3. dr B. Lulek (profilaktyka społeczna)
4. dr L. Mac-Czarnik (psychologia)
5. dr B. Skoczyńska - Prokopowicz (socjologia, public relations)
Pozdrawiam Beata |
| |
Magda.M | 09.12.2011 16:02:55 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #816236 Od: 2011-12-9
| Witam czyli chciałam się upewnić wybór promotora bedzie po zajeciach z Funduszów...w klubie studenckim
|
| |
Electra | 10.05.2024 11:35:30 |
|
|
| |
Tarab | 09.12.2011 17:57:59 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 426 #816309 Od: 2011-11-19
| Wpisy do Promotorów specjalności OPS odbędą się po zajęciach z przedmiotu Fundusze strukturalne... w klubie studenckim bud. „A”.(taka jest oficjalna informacja z dziekanatu). Zgodnie z planem zajęć przerwa powinna być po trzeciej godzinie zajęć! Jak wyjdzie w praktyce nie wiem. Pani mgr czasami przekłada przerwę! Wpisy do promotorów odbędą się w długiej przerwie, obojętnie kiedy ona będzie. Mamy na to tylko 45 minut - absurd. Jest nas 104 osoby i 5 list. W klubie studenta losujemy numerki do kolejki wpisów na listy. Osoba, która wylosuje nr 1 jako pierwsza wpisuje się na wybraną listę promotora, itd. Tak będzie najsprawiedliwiej. Pozdrawim, Beata. |
| |
k.s. | 27.12.2011 20:49:37 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 55 #827043 Od: 2011-10-19
| Czy seminarium z dr B. Skoczyńska - Prokopowicz się już odbyło ? |
| |
Gosza | 27.12.2011 22:21:58 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 153 #827135 Od: 2011-10-26
| Nie , pierwsze jest 7 styczna o godz.12.45 |
| |
Muka | 28.12.2011 11:57:45 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 6 #827465 Od: 2011-10-29
| Witam Proszę osoby które mają jakieś inne notatki na egzamin u Buczkowskiego niż te z forum by się podzieliły Z góry dziękuję! |
| |
Sylwia | 28.12.2011 13:42:10 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 7 #827592 Od: 2011-11-16
| Mam pytanie czy seminarium z dr z.Frączek się już odbyło? |
| |
Muka | 30.12.2011 10:37:57 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 6 #829126 Od: 2011-10-29
| Mam pytanko kiedy jest pierwsze seminarium z dr Mac-Czarnik?Dziękówa za odp |
| |
Tarab | 03.01.2012 16:44:50 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 426 #831934 Od: 2011-11-19
| Witam - wiadomość z dziekanatu: Uprzejmie informuję, że pierwsze seminarium Pani dr Z. Frączek dla studentów I roku studiów niestacjonarnych drugiego stopnia w semestrze zimowym 2011/2012 odbędzie się 07.01.2012r.(sobota) godz. 17.00. Kolejne terminy seminariów to: 22.01.2012r. (niedziela) godz. 17.00 oraz 05.02.2012r. (niedziela) godz. 8.00. Sala, w której odbędzie się seminarium oraz KOLEJNE TERMINY SEMINARIÓW będą systematycznie wywieszane na tablicy ogłoszeń znajdującej się w budynku A WSPiA, ul. Cegielniana 14. |
| |
Tarab | 04.01.2012 11:12:46 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 426 #832471 Od: 2011-11-19
| Witam.
W związku z tym, że w dniu 8 stycznia 2012 r.(niedziela) OPS nie ma żadnych zajęć a planowane jest seminarium z dr B. Lulek na godz. 17.15 informuję, że po konsultacji z Panią doktor seminarium z tego dnia zostaje odwołane. Pierwsze spotkanie nastąpi w kolejnym podanym przez dziekanat terminie.
Pozdrawiam Beata Szmiłyk |
| |
pawelb | 29.01.2012 13:52:21 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 30 #853008 Od: 2012-1-29
| Tarab pisze:
Witam - wiadomość z dziekanatu: Uprzejmie informuję, że pierwsze seminarium Pani dr Z. Frączek dla studentów I roku studiów niestacjonarnych drugiego stopnia w semestrze zimowym 2011/2012 odbędzie się 07.01.2012r.(sobota) godz. 17.00. Kolejne terminy seminariów to: 22.01.2012r. (niedziela) godz. 17.00 oraz 05.02.2012r. (niedziela) godz. 8.00. Sala, w której odbędzie się seminarium oraz KOLEJNE TERMINY SEMINARIÓW będą systematycznie wywieszane na tablicy ogłoszeń znajdującej się w budynku A WSPiA, ul. Cegielniana 14.
Nie było podanej sali na tablicy, czy ktoś wie w jakiej sali odbędzie się seminarium 05.02.2012r. (niedziela)? |
| |
Electra | 10.05.2024 11:35:30 |
|
|